Saturday, February 25, 2017

MOJA POEZIJA - II - SRCE U KAMENU /2



/iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU
***

7. PRIJATELJ

Podigni stenu
i razbi je u komade ogledala
i donesi tad moju ljubav
koja se u njoj skriva.

Snažan da budeš
i voljen da budeš,
jer jedino srce ljubavi
može da pomogne meni,
moj prijatelju. 


Photo
/iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU
***

8. SAN

Prozori, blistavo beli
i stakla u zlatnom sjaju
i kosa plava njena
i sve što je ona.

Na drugoj strani ulice
voleo sam dve ruže
koje još nisu bile cveće. 


Photo: Photo: Photo:
Photo: Photo: Photo:
Photo: Photo:
Photo:
 /iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU
***

9. IGRA

Igraj se mila
sa lutkama i pajacima
i svim što je za tebe.

Bio sam pajac
i lutka sam bio,
ljudi su od mene
pravili igračku
sve dok nisu došle
Nada i Vesna
i otrgle me
iz sveta bajki.

Igraj se mila
sa lutkama i pajacima
i svim što je za tebe. 


Photo
/iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU
***
10. JEDAN DAN

Slova bez značenja
i stranice ispisanog neba
što svetle kroz prašnjavu zavesu
seoskog puta.

Stabla bez drveća
i autobusi brigadira
umornih od rada
i vojska svud oko nas.

Jedan je dan bio
bez tvojih reči
a pisma postaše duga
i retka... 


Photo: Photo:
Photo:
 /iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU

****

11. PREKINUTA LJUBAV

Nikada se neće vratiti sunce,
a kapi se kiše smeju iz oblaka.
Ruže su požutele
i livade trnja sanjaju o hlebu.
Mir, za sve na ovom svetu,
da bi ruže bile na ogradi kuća
i na mojim recerima,
a ne na groblju poginulih,
mir, za sve koji vole.

Crno je nebo, a mame još nema
i dete još gleda u čelik.
Oh, kako je teško reći
da nikada, ne, ne, ne, nikada,
nikada se neće vratiti sunce...
I kapi se kiše smeju iz oblaka... 

 
/iz ciklusa PRIČA O LJUBAVI, Zagreb, juli 1968/
II. - SRCE U KAMENU
*****
12. LJUBAV POSLE LJUBAVI

Volim te
u ptici koja leti
i naslagama peska
kraj velikog jezera,
u senci Save.

Ljubim te
u daljini kilometara
i crvenoj ljubavi noću,
kada nema reči
i oči postanu sjajne.

Želim te
jer mi je mladost prazna
i nema Nade i Vesne,
jer nema mojih voljenih
i dana nema sa njima. 

Photo 

No comments: