Tuesday, February 28, 2017

MOJA POEZIJA - Dama sa slike




DAMA SA SLIKE             
                                                                                      "Živi i pusti druge da žive.
                                                                 Smej se i nasmej i druge"

Fotografija naizgled obična
ali ti si bila posebna
i neobična
i pokazala stvarnu sebe
željnu nečega novog i lepog,
da pobegneš od ovog vlažnog,
nestvarnog neživljenja
i nepostojanja ČOVEKA,
od zavidnih ljudi i nestvarnih dana
i onih drugih dobrih osoba
koji te možda vole, ali ih ne voliš,
koji te ljube, ali ih ne ljubiš,
i ne znaš za njih
i nećeš da znaš.

Ti si posebna, ali to ne znaš,
ti si snažna, al' misliš da nisi,
nisi još otkrila,
nisu ti drugi rekli,
nisu te drugi iskreno voleli,
nisu te drugi stvarno vodili
putem kojim idemo mi,
mnogi ostali,
i ja.

Danas si tužna, al' nemoj biti,
bez povoda stvarnog i veruj u bolje,
danas je ipak veseli dan,
damo sa slike, budi i ti
deo lepote i postojanja
na putu našem,
gde smo svi mi,
i ja.

Bićeš nam dobro, damo sa slike,
nauči da dobro se dobrim vraća
- al' to to već dobro znaš,
iz tvoje duše za drugu dušu
ne sebično daćeš trenutke sreće
i bićeš nova
i bićeš srećna
i bićeš lepa
kao sjaj kapljica rose ranih jutara
na plavim poljima lana
u sumaglici
oko nas.

Pišem o tebi, damo sa slike,
jer osećam kakva si duša,
jer znam da imaš vesele snove
i onda kada težina plaši
i onda kada strahuje strah,
jer znam te, daleka damo,
sa slike samo,
ipak,
ja te znam.

I ne znam uopšte, damo sa slike,
da'l si sad tužna, ili te jad
veoma izjeda unutar duše
a tvoja duša - baš dobra
i vesela
i snažna
i željna čekanja
da ti neko, damo sa slike,
pokaže noću da je dan.

Pišem ja tebi, damo sa slike,
da prijatelj neznani misli na tebe
i tebi želi
i sreću
i ljubav
i život naš dobri
i topla veselja i toplo ognjište,
a tamo daleko,
tvoj prijatelj,
biću i ja.

Za tebe samo, damo sa slike,
za tebe samo,
tamo daleko,
biću i ja.

Sad nije veče, damo sa slike,
sad nije veče,
sada je IPAK jedino dan!

                                                        
(28. feb.2017) 


Photo:
Photo: OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No comments: