Saturday, March 4, 2017

MOJA POEZIJA - 5


 SREĆA

Danas želimo
da negde u krošnjama drveća
nadjemo mir.
Zagrlio sam
pesmu sreće
i sada čekam
da poljubim malu ptičicu,
da se ogledam
na rukama sunca.

Slušaj kako se raduje
naše prvo proleće
i vetar miluje
tvoju kosu,
a ptice pevaju
o tvojim očima,
svakoga dana
ja sam sve srećniji.

Otvori pesmu
svoga srca
i pogledaj unaokolo
- kako je srećan i lep
ovaj dan.
                                                      
(Apr.1966) 


Photo

D A N I

1.
Pogledaj,
napolju pada kiša,
kapi kao suze istekle
iz tvoga oka
klize niz nečije lice
i nestaju u zemlji.

Pogledaj,
danas sija sunce.
I kao da vidim
crveni bljesak
na površini naše Save,
i kao da vidim sreću.

Pogledaj
kako je crna noć,
a ona mi ipak
donosi tvoje ruke i oči.
O, pogledaj,
shvati koliko te volim.

2.
Nikada nećeš razumeti
zašto tražim da plačeš
u mome naručju,
zašto želim da te dugo,
veoma dugo gledam.

Nikada nećeš razumeti
moje srećne ruke na tvome telu,
ni duge časove tišine,
kada sam uzimao blago
sa tvojih divnih usana.

Nikada nećeš razumeti
da te toliko volim
i da su minuti bez tebe
beskrajno teški i mučni,
moja ljubavi.
                                                                                 (Apr.1966)

3.
Ne slušam dah vetra
i ne gledam više sunce.
Koraci oko mene
a ja ne znam da verujem
u njihov zvuk.

Ne slušam dah vetra
i ne divim se srebrima kiše;
ne volim više drugi život,
bez zvoje ljubavi,
bez tebe.

NE SLUŠAM DAH VETRA
I NE VOLIM DANE,
NE VOLIM, JER SVE MI KAŽE
DA SI ZAUVEK
OTIŠLA TI.
                                                                                         (Nov.1966) 

Photo: Photo: Crying sad girls wallpapers HD Photos
Photo: Photo:  
PTIČICA

Jedna malena siva ptičica
sletela je na prozor
da se malo odmori
i da razmišlja
o gomili zrnevlja.

Zatim je savila glavu
na svoje toplo telo
i odlutala daleko,
u večne doline sna,
tamo gde su svi srećni.

Bila je to jedna
malena siva ptičica,
sa mladim očima
i velikim srcem,
jedna sasvim obična ptica.
                                               
(Mart 1966) 
 Photo: Photo:
ŽELJA

Danas sam čekao
tvoje oči,
a one nisu došle.

Kasno je već
i praporci tišine
odzvanjaju uskim zidovima.
Sedim i čekam
trenutke koji će doći.

Niko ne zna
kako se zove mila devojka,
ni koliko je beskrajan svemir;
niko ne zna
ko me večeras voli.

Danas sam čekao
tvoje oči,
a one nisu došle.
                                        (Mart 1966) 
 Photo 
 POKLON

Pokloni mi malo cveća
sa tvojuh usana
da ga posadim
u svoje srce.

Hoćeš li da mi daš
samo delić sreće
koji se skriva negde
iza tvog osmeha.

Pokloni mi malo ljubavi,
donesi sa sobom
plavo sunce
i crveni mesec.

Hoćeš li da mi daš
neki mali poklon,
hoćeš li da mi pokloniš
svoje srce, moja ljubavi.

                                                 
(Mart 1966) 

 Photo: Photo: Photo:  
 Photo: Photo:  
 Photo: Photo: Photo: Photo:  
 > > * * * * > >     (BEZIMENA PESMA)
I ove večeri
tražim nečije usne,
tražim nečiji pogled,
molim za malo sreće.

Kada su svi srećni
- i ljudi što žurno
koračaju putem sna,
i ptice koje će
opet sutra da lete,
i devojka
u belom mantilu,
kada su svi srećni,
zašto sam ja tužan?

I ove noći
tražim jastuk od kose,
tražim nečije ruke,
molim za tvoju ljubav.
                                                    
(Mart 1966) 


Photo: Photo: Photo: Crying sad girls wallpapers HD Photos
Photo:
 KAPI

Za tebe nisu postojali
ni svet ni vreme
i osetila si se samom,
izgubljenom u ovoj životnoj uvali.

Nemoj plakati, devojčice,
evo, daću ti svoju maramicu
da obrišeš suze.

                                      (juni 1966) 


Photo

NE LJUTI SE
Ne ljuti se kada kažem
da te vidim uvek pored sebe,
u sobi sa velikim tepihom,
u gomili dosadnih školskih klupa,
u svetlu crvenih i žutih reklama,
u talasima Save,
na travi topčiderske sreće
i svuda gde su sećanja.

Ne ljuti se kada ti kažem
da te volim.

                                    (Mart 1966) 


Photo: Photo: Photo:
Photo: Photo:
DVA SRCA

Danas smo sami.
Moj mali čupavi medvedić
i ja.

Sedimo jedan kraj drugog
i dok ja mislim,
on me gleda staklenim očima
iz kojih kao da titra život.

Danas nas niko ne voli
i obojica smo tužni,
moj mali čupavi medvedić
i ja.

Tako smo sami,
prepušteni samoći.
Idemo zajedno u bioskop,
zajedno tražimo nečije srce,
zajedno hoćemo
da nas neko voli,
obojica želimo
nešto čega nema.

Danas za nas nema ljubavi...
Danas smo sami.
Moj mali čupavi medvedić
i ja.
                                      
(Mart 1966) 


Photo

No comments: