Wednesday, March 8, 2017

MOJA POEZIJA - NARUČJE TVOJE



NARUČJE TVOJE                                      
 

Primi me noćas pod okrilje svoje
da sklupčan sanjam snove lepote
da s' tobom zajedno osetim toplinu
i želja i čežnje i ljubavi naše
i dalekih daljina koje nas grizu
i ne daju bliske poglede, već nemir samo,
a ja, tvoj ubogi jedini daleki i bliski,
ja molim tebe i tražim, zovem tebe
da noćas budeš sa mnom i tobom
jedinom na svetu koja da voli ume,
i ja da budem pijan od neumorne tebe
i ja da budem pijan od neumornog sebe
i ja da budem sklupčan u naručju tvome
i da nemirno sanjam zajedne susrete
a bez jasnih pogleda i bez rečenih želja,
samo da počnemo sada, bez juče, no sada,
no sada...

Za moju nasmejanu,
ja kažem tebi i tražim
u svoje naručje ti me primi
da mirno sanjam
i mirno spavam
i mirno se budim
i nasmejan budem
sa novom snagom sutrašnjeg dana,
sa tvojom snagom vesele duše
ali i nas
i samo nas.

I ko da mi sudi, za ovaj život
za ovu ljubav u meni burnu,
a ko da mi sudi što Božije delo
ja osećam i volim i znam,
ko da mi sudi, a bez krivice,
uzalud misleći da sam tat
koji krade nešto neznano
koji ne treba ljubav, uopšte ne
niti sada, kad voli,
niti sa nama, niti bez nas

Za tvoje naručje,
toplo i iskreno,
odavno,
ja, jedini tvoj,
čekam
i čekam ja.
                                             
(Bgd, 08. mart 2017) 


Photo:
Photo: Photo:

Photo:  

No comments: