Sunday, March 26, 2017

MOJA POEZIJA - TVOJ TRAG ISTINE


TVOJ TRAG ISTINE

Znao sam, milujući travu
okupanu kapima jutarnje rose
da tu si bila sama pre mene
i tu snivala budna o ljubavi,
o nekom ko nije tada sa tobom,
i o životu smešnih ozbiljnosti
utkanih u osobe u prolazu.

Tvoj trag svebitno podseća
i pomno ukazuje na traženje istine
koju izgleda još nisi našla,
pa umorna od silnih napora
otišla si od ove mirisne trave
okupane jutarnjom livadskom rosom
i tvojim najlepšim mirisima...

Da li i dalje tražiš onu istinu,
da li i dalje sabijenu tugu skrivaš,
da li si i nadalje ostala ista,
da li ti sama i sada to znaš?
Ja to osećam i ja ipak znam.

Ti možda još ne znaš istinu o sebi,
ti možda nemaš sve takve odgovore,
ti ne znaš prave istine ljubavi,
ali, od dana kada te videh,
od toga divnog trenutka, zaista,
o tebi, najdraže moje biće,
ja istinu o tebi znam...
                                 
(Bgd, 23.Marta 2017) 


Photo: Photo:
Photo:

No comments: