Sunday, March 26, 2017

MOJA POEZIJA - ODMOR


ODMOR

Jedino ja ću odmoran biti
na tvojim trešnjama slatkim,
i usnama slatkim, medenim,
na tvojoj miloj plavoj kosi,
na tvome najlepšem telu,
u tvojim mislima duše,
u tvojim s maštanja nabreklim
osećanjima života oko nas,
i tvoj sam i sad me uzmi,
i neka nestanem u sreći takvoj,
neka se istopim u duši tvojoj
i nek se umorom odmorim od ljubavi....

A ti, ludice moja, najdraža na svetu,
nisi ti moja, nisi ti svoja,
no zajedno mi jesmo mi,
pod usnulim granama breza
gde plamti i gori ljubav tvoja.

I ja ću jedino odmoran biti
umorom sa tobom i ljubavlju za nas...
eto taj odmor želim i znam.
                                                                                                     (Bgd, 22. Mart 2017) 

Photo: Photo:
Photo: Photo:
Photo:

No comments: