Sunday, March 5, 2017

MOJA POEZIJA - ZATVORENI PROSTOR




ZATVORENI PROSTOR                       
Prostor bez snova
bez svetla, bez sunca,
to prostor nije za mene čoveka,
ali je to upravo okolo mene,
i samo je jedan odsjaj - zrak nade
i ljubavi grejne i dugotrajne
i tvoje i moje,
zrak koji svetli, zrak izbavljenja
iz prostora ovog
bez snova i nas.

Dok tebe znam a biće večno,
ja verujem u tebe da si mi sudba
i zato mi ti svetliš u mraku
i zato me ti želiš u mraku
i zato me ti greješ u tmini,
i neka - u snima, i neka - daleko,
i neka te čekam toliko dugo,
ali ja znam, do posle, ja znam.

Prostor bez snova,
bez svetla, bez sunca,
ali ti si mi san i ti si mi zrak
oslobodjenja, topline, sreće,
za tebe i mene, i mene onog,
onog što čeka to izbavljenje,
i tvoje osmehe i tvoje reči,
i tvoju pomoć, prijateljstvo, ljubav,
baš svaki dan,
i svaki dan.
                                       (Bgd, 05.mart 2017) 


Photo: Photo:
Photo: ŽELJA

Danas sam čekao
tvoje oči,
a one nisu došle.

Kasno je već
i praporci tišine
odzvanjaju uskim zidovima.
Sedim i čekam
trenutke koji će doći.

Niko ne zna
kako se zove mila devojka,
ni koliko je beskrajan svemir;
niko ne zna
ko me večeras voli.

Danas sam čekao
tvoje oči,
a one nisu došle.
(Mart 1966)
Photo: Photo:

No comments: