Thursday, March 16, 2017

MOJA POEZIJA - TI SADA SPAVAJ



* TI SADA SPAVAJ *                                                                                

Nema tvog smeha,
ti spavaš daleko
al' blizu sanjaš
snove najlepše naše,
a ja vidim i tebe i snove,
ja tebe vidim, ljubavni andjele,
i osmehe tvoje, i radosti tvoje,
i poljupce tvoje sada osećam,
tople i tople, bez granice jave
il' snova ovih, divnih al' dalekih...

Ti spavaš sada, odmor ti želim.
lepo mi sanjaj i miran ti dan,
a znam da hoćeš jer sanjaš mene,
i moja ljubav čuva sad tebe
i tvoje slike života žene,
i prijatelja i najdraže ljubice drage,
i moje najdraže golubice snene.

Ti spavaš, daleko u onom gradu,
najdraža ludice moja,
a ja sam tu, za tebe budan,
pa te ja čuvam, sada,
za nas.

                                                          
(Bgd, 16. Mart 2017) 

 Photo: Photo: Photo:
Photo:

No comments: