Tuesday, March 7, 2017

MOJA POEZIJA - TVOJ




                                                                                                                                                                  
    TVOJ                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Ti zahvaljuješ što postojim
a ja hvalim tebe kao toplinu,
k'o biće iz drugog sveta razumevanja
i tvoj ja ću biti, sve dok ti to želiš.

A kada ne, i onda tvoj ću biti,
ja, tužan, sam, bez topline, al' tvoj.

Ja te osećam ovde, ti činiš nemoguće,
iako daljine sećanja žive
i nismo tad otkrili nas u stvarnoj istini,
a možda sam nešto video u pogledu
luckastim, zabavnim, lepim,
i žalim veoma što nisam video dobro,
i veoma žalim,
k'o slep kod plavih očiju bio,
onda i tada, daleko i pre,
pa nisam video u pravom svetlu tebe
no kao iskrenog prijatelja samo.

I zato sam tvoj sada
i zato te vidim sada
i zato te želim sada,
a kada, možda, ne budeš htela mene,
i onda ću biti tvoj,
ja, tužan, sam, bez tople topline,
bez tvoje topline,
al' samo tvoj,
tvoj.
                                              
(Bgd, 07. Mart 2017) 

Photo

No comments: