Thursday, March 30, 2017

MOJA POEZIJA - OVE VEČERI



OVE VEČERI

Ove sad večeri ja tebe tražim
da mi se priviješ i tako budeš
i da se istopiš od takve ljubavi
a ja da te volim, čuvam i mazim.

Ove večeri opet te tražim,
al' vidim odraz tvoj okolo,
koja je slika, pa razum mi muti,
pa ne znam objasnit šta da uradim,
i kako za ruku da te primim
kada si svuda okolo mene,
a ja eto, sam unutar slike
ove predivne tvoje ali ne stvarne;
još uvek tako i opet tako,
ponovo tako, još malo tako...

I slika odlazi, opet je veče,
veče bez tebe i ljubavi tvoje,
a ja sam ipak nasmejan, srećan,
jer znam za tebe, jedino moje,
i znam da ja tebe jedino znam!

Za nas, i večeras, i svakog puta,
ja znam da tebe uvek jedino znam!
                                                             (Bgd, 27. Mart 2017) 



Photo

No comments: