Sunday, March 26, 2017

MOJA POEZIJA - MOJA MAZA



MOJA MAZA

Kao mala plavušica sklupčana
u praskozorju radjanja života
ti milost si tražila od okolnih zala,
od dželata bednih ništavila
što tebe odvesti htedoše
da njihova robinja večito budeš.

A ja kao vitez iz najlepše bajke
bacih na njih sva njihova zala,
vratih ja njima njihova prokletstva,
pa povratih tebe iz obruča tuge
i odvedoh livadama mirisnih otkosa,
da tu se odmaraš i snagu povratiš,
da sigurna budeš u carstvu te sreće,
da sreće se setiš i bol zaboraviš,
da mene prepoznaš i mene se setiš,
da tamo budeš spasenje života...

I onda si postala malena maza,
velika osoba a maza malena
al' ja razumeh i zavoleh tebe
i tek onda video, tek tada video,
od tvoje duše - lepote nestvarne,
i tvoga srca najlepše ritmove,
i tvoga govora najlepše akcente,
pa tada sam spoznao i od tada znam
da moja si stvarno i oduvek bila,
bez moga znanja nikakvoga,
da danas me voliš i sada me želiš
a i ja tebe, najdraža mazo
moga poteškog i bolnog života...

Ako i mene napadnu vuci
oni k'o tebe, iz onih vremena,
ti mene brani, ljubavlju svojom,
ti mene mazi, i zagrli i pazi,
i tako ponovo bićemo naši,
i zajedno sami i ljubavno naši,
ja, jedan sam lav i ti, jedna si maza
sa jakim srcem
i nežnom ti lepotom,
moja najdraža
najlepša mazo...
                                      
(Bgd, 25. Mart 2017) 


Tammy Wynette - I Still Believe In Fairy Tales

 
Jedna od najlepših ljubavnih pesama,
Emmylou Harris - Blackhawk 

  *** Neka ti dragi Gospod da dug život i dobro zdravlje, moja generacijo Emmylou! *

No comments: