Thursday, March 30, 2017

MOJA POEZIJA - TI


 TI                                                       

Kako si lepa u okviru ovom
i ne znam više da uporedim,
tvoju dušu il' lepotu tvoju,
tvoje trešnje sa izvorskom vodom,
tvoje ruke milovanja pune,
tvoje želje koje mi ti daješ,
divne zanose i ushićenja,
pa tvoje snove i tvoje jave,
i ništa nemam za uporedit
jer drugo lepše ni ne postoji,
nigde na svetu - koliko znam.

To je od ljubavi koju još ne znaš,
to je od želja koje još ne znaš,
i zato si srećna, za više ti ne znaš,
a ima još mesta da još više znaš.

U duši tvojoj i tvome srcu,
ja veoma jako osećam, znam,
ima još mesta za više od sreće,
za ljubav od ljubavi, tople, ja znam.
Za tebe, moja dragana,
i moje najmoje,
ja zaista znam!
                                      
(Bgd, 27. Mart 2017)  


 Photo: Photo: Photo:  
 Photo:


No comments: