Tuesday, March 14, 2017

MOJA POEZIJA - TVOJA NAJLEPŠA SLOVA



      TVOJA                                         
   NAJLEPŠA                                      
      SLOVA                                         

 -----------------------------------------------------------------------------------
"...DOBRO JUTRO TAMO NEKOME DALEKO... PROBUDILA SAM SE ....
ODLIČNO SAM SPAVALA, ZNAČI DA SI MOJ SAN ČUVAO ANDJELE MOJ...

OSJEĆAM SE JUTROS ODLIČNO, ALI MI NARAVNO JOŠ
NEDOSTAJE SNA... JUČER DOISTA NISAM IMALA SNAGE...
VOLIM TE I EVO ZA TEBE I MENE ZAJEDNIČKA JUTARNJA KAVICA
I RUŽE ZA NAS DVOJE, DA NAM JUTRO ZAPOČNE S LJUBAVLJU.
PRATIM SVAKI KORAK I OSMIJEH TVOJ...NEDOSTAJANJE MOJE..."

------------------------------------------------------------------------------------- 


I posle ipak boljih vesti od sinoć
jutros zatekoh tvoje najlepše reči,
a ja,
a monitor mutan od stalnog gledanja,
a tastatura mrljava, nevidljivih slova,
a računar neodmoren od dežurstva noćas,
a ja, ipak i sada, presrećno srećan.

I stigoše tvoja najlepša slova,
bez patnji i tuge i slabosti tvoje,
slova radosti, smeha i nade,
slova tvog stila i tvojih vrlina,
slova što brišu sve moje strepnje,
slova što sipaju latice tvojih ruža,
i donose nadu, samo za nas...

Ja čitam, i ponovo, čitam,
i već je monitor odjednom čist
i već je tastatura kao iz radnje
a slova blistaju, kao iz duše,
kao da su ih sami andjeli pisali...

A ja, ovde daleko,
veoma smeten i još nepovraćen,
čitam i čitam i nadam se tebi
i ne znam više šta ja da radim,
od radosti plačem, a neću da plačem,
to ne voliš, kažeš, muški ne plaču,
ja znam, mila, ja dobro to znam,
ali to duša mora odlučit'
- ja znam, ali je to od radosti samo,
molim te mnogo, razumi, da znaš.

Da samo ti, moja najdraža,
izašla iz okova i otrgnutih boli,
uz pomoć andjela koji te čuvaju,
koji ti daju snagu ljubavi,
da samo ti,
samo ti,
znaš.

Hvala ti puno za ove reči,
ja čitam i volim i znam
i uvek ja kažem, to znam,
da sada si moje nedostajanje,
a naše će želje biti uslišene
jer i naša daleka ljubav to zna.
                                                         (ZA TEBE, Bgd, 14. Marta 2017) 


Photo

No comments: