Monday, March 13, 2017

MOJA POEZIJA - NEŠTO HITNO



NEŠTO HITNO       ****************            

Ja ne čekam tebe i ne volim tebe,
da ne znam da si bolesna,
i iako je trenutno, da ja za to ne znam...


Ja ne volim tebe na ovaj način
a ti da ti patiš i trpiš bol,
težinu bilo koje vrste...
Ja zato molim,
ja zato preklinjem,
ako ti išta mogu pomoći,
ti reci meni,
ti mi se srcem obrati
da te pokušam spasiti svom
dušom svojom
koju ja imam samo za tebe...

Odmori se sada, spavaj i sanjaj,
a ako ti bilo šta treba, molim te, reci,
ti kaži, ti traži,
i sve ću ti dati i sve ću ti pomoći,
ja, tvoj samo, sada u nemoći,
ja, tvoje jedino nedostajanje. 

 
Spavaj i ozdravi, milosnice moja,
spavaj i sanjaj, moja najdraža!

                                                         (Bgd, 13. Mart 2017) 


Photo

No comments: